מדוע כדאי להיעזר במתווך מסחרי מקצועי ומנוסה בעסקת השכרת מחסן לוגיסטי בישראל
השכרת מחסן לוגיסטי (מרלו"ג) הינה החלטה אסטרטגית חשובה ביותר עבור עסקים וארגונים בעולם בכלל ובישראל בפרט.
מדובר בתהליך מורכב הדורש ידע מקצועי, הבנת השוק הלוגיסטי המקומי ויכולת גבוהה ומוכחת לאיתור הנכס המתאים באופן המקסימלי לצרכי העסק והארגון.
היעזרות במתווך מקצועי, מיומן ומנוסה בתחום הלוגיסטיקה, יכולה להפוך משימה מורכבת זו, לחסכונית, יעילה ומדויקת יותר.
יתרונות הסיוע של מתווך לוגיסטיקה מקצועי:
1. הבנה מעמיקה של שוק הלוגיסטיקה בישראל
מתווך לוגיסטיקה מקצועי מתמחה בניתוח מגמות השוק, ביקוש והיצע וכן תמחור מדויק של נכסים לוגיסטיים להשכרה או למכירה.
תחום המחסנים הלוגיסטיים מתפתח במהירות ולפיכך, ידע זה הינו חיוני וקריטי לצורך איתור נכס לוגיסטי המתאים לצרכים ולתקציב של הלקוח המתעניין.
2. חסכון בזמן ובמשאבים
תהליך חיפוש מחסן חדש עבור חברה יכול להיות ארוך ומורכב. במיוחד, כאשר מדובר על איתור נכסים לוגיסטיים גדולים ומורכבים עם דרישות ייחודיות.
מתווך לוגיסטיקה מקצועי מכיר מראש את החלופות הזמינות בשוק העונות על הקריטריונים שמציב הלקוח ובכך חוסך את הצורך בביצוע סקר שוק ארוך, מורכב ויקר.
3. התאמה מדוייקת לצרכים העסקיים
מתווך לוגיסטיקה מקצועי, מבין לעומק את הצרכים הספיציפיים המוצגים לו על ידי הלקוח העסקי המתעניין.
מבין הצרכים הנפוצים של הלקוחות העסקיים באיתור מחסן לוגיסטי, ניתן לציין:
– שטח בנוי של המחסן הנדרש
– נגישות לערוצי התחבורה הראשיים, תחנות הרכבת, נמלי הים, מרכזי האוכלוסיה וכו..
– תשתיות המרלו"ג, כגון: מידוף, מערכות מיזוג וקרור, ממ"ד, הספקי חשמל, תשתיות מים וביוב וכו..
– חלוקה פונקציונלית של המרלו"ג בהתאם לצרכי הלקוח לאחסון והפצה.
4. ניהול מו"מ מקצועי
עסקאות השכרה של מרלו"גים דורשות הסכמה על תנאים וסעיפים מסחריים המעוגנים בטיוטת הסכם שכירות.
לצורך הגעה להסכמות בין בעל המרלו"ג לשוכר המרלו"ג על סעיפים מסחריים חשובים במסגרת ההתקשרות נדרשת מיומנות גבוהה ויכולת מוכחת בניהול מו"מ מקצועי, איכותי ואפקטיבי בין הצדדים, עד להגעה להסכמות.
בין הסעיפים הראשיים עליהם נדון המו"מ:
– תקופת השכירות
– מועד הכניסה לנכס
– מצב הנכס בעת מסירתו לשימוש השוכר
– דמי השכירות
ועוד..
5. גישה לנכסים ייחודים "מתחת לרדאר"
מתווך לוגיסטיקה מקצועי מחזיק לעיתים קרובות במידע על נכסים ייחודיים שהינם "מחוץ לשוק" ומשווקים על ידו בדיסקרטיות על ידי בעלי הנכסים המבקשים להימנע מפרסום נרחב לנכס.
היעזרות במתווך לוגיסטיקה מקצועי מאפשרת לך כלקוח עסקי להיחשף להזדמנויות נדירות שאינן זמינות לכלל הציבור.
מתי זה ממש קריטי וחשוב להיעזר במתווך לוגיסטיקה מקצועי ?
א. כאשר העסק שלכם זקוק למרלו"ג מקצועי בשטח בנוי הגדול מ 2,000 מ"ר.
ב. כשנדרש לאתר מרלו"ג במיקום אסטרטגי ומבוקש. מיקום כזה שמשפיע על תפקוד העסק, כגון: קירבה לצירי התחבורה הראשיים, קירבה לנמלי הים וכו..
ג. במקרים בהם נדרש מו"מ מורכב וקפדני כדי להגיע לתוצאה עסקית מיטבית בהשכרת המרלו"ג.
לסיכום, ניתן לציין כי מתווך לוגיסטיקה מקצועי אינו רק הגורם היעיל המקשר בין החברה השוכר לבעלי הנכס המשכיר, אלא הוא ממש שותף אמיתי לתהליך ההשכרה המלא. שותפות ומחויבות זו של מתווך הלוגיסטיקה המקצועי, מבטיחה בסופו של דבר, התאמה מלאה של המרלו"ג לצרכי העסק.
כאשר לקוח עסקי מלווה על ידי מתווך לוגיסטיקה מקצועי יש כאן יתרון ברור ומשמעותי במונחי ידע, קשרים וחסכון.
אנו בלוגיסטיק פרו מיומנים ומנוסים מזה שנים בליווי לקוחות המגזר העסקי באיתור הנכסים המתאימים להם ביותר וליווי הלקוח לאורך כל שלבי התהליך מרגע הפניה הראשוני אלינו, דרך איתור הנכס המתאים, ניהול המו"מ העסקי ועד להשלמת העסקה וחתימת הסכם השכירות המיוחל.